aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Friday, January 7

Perasmian blog baru

Dengan lafaz bismillah..

Saya selaku tuan belog, ingin merasmikan opening belog saya ini dengan acara memotong riben.. hohohoho!! Hye guys! saya tuan belog bambam-story..!telah buat additional blog untuk GA & Contest addicted..!!hahahaha....sudah mula dengan hobi yang baru skang nie..giler betol nak masuk semua GA n contest blog-blog di Malaysia..maaf ler..international belom ada nak mencuba naseb lagik!kih kih kih... Jadi..sila jangan malu jangan segan untuk promosi GA n Contest anda di sini.. Nak tag saya untuk GA n Contest yang korang buat pon boleh!

So, see u there!

Hensem tak bf baru gua???!hahahahha..saper rasa dia supporter..follow ler..saper rasa tak best nak follow pon takper..bambam-story korang dah follow kan?!heheh..thanks a lot okeh! =*

No comments: