aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Saturday, December 31

The Shell Citibank Giveaway!

>STICKY POST<

Hadiahnya berupa!




Eh korang.. den memang nak sangat GPS.. sebab den selalu sosek kalau poie mano-mano.. bolehkah kiranya korang menekan LINK di bawah ini nanti untuk membantu saya menjadi salah seorang Top 20 sharers di dalam giveaway ini??


Boleh lar.. kira hadiah harijadi saya 7 Disember nie.. kui kui kui.. 
Contest from 2 December 2011 - 31 December 2011

1st GiveAway by Wan Myzura Collections

 Klik kalau nak join!

Thursday, December 1

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Nak join klik banner k!
Hadiah lumayan~! leh lar shopping barang kemas pulak pasni..kekekekek

Tajuk filem yang saya nak cadangkan adalah..

Cinta blogger


Tak pernah tengok cerita macam nie kat Malaysia.. setakat cerita dalam chatting.. facebook.. tuh ada lar.. ehheheheheh.. zaman sekarang pon.. blogger selalu jadi perantaraan media jugak! ^^,

Friday, October 28

GA : Cik Bambam! Saya nak ole-ole!!

>UPDATED<
Due Date : 10 October 2011 (10.10.11) 28/10/2011
TUTUP SUDAHHH!! ^^,

Sorry u ollls.. Lupa buh due date.. terlampau excited nak bercuti.. kekeke.. but now dah balik Malaysia.. souvenir banyak okeh!! ^^,

Bermula hari ini.. bermula lar keberangkatan saya untuk bercuti.. so mesti akan beli souvenir untuk kawan-kawan dan alang-alang boleh lar beli lebih sikit untuk jadi Giveaway!! Korang kalau nak jugak souvenir nie.. Boleh lar join GA Cik Bambam nie.. Ohhh..tempatnya adalah luar dari Malaysia! ^^,

Syarat-syaratnya adalah!

1. Letak header di bawah ini sebagai banner GA dan LINK kan ke entry ini..
2. Follow atau tidak itu terpulang.. Just keep updating for the winners entry sudah lar! =)
3. Tidak perlu tag member.. but kalau nak keep inform to others.. is pleasure! heheheheh..
4. and last! Tinggalkan link entry anda di sini..!! =)

Itu sahaja! Pukul 4.30 pagi baru buat entry GA nie u olls.. hehehehe.. Cik Otomen nak terbang dah nie! Buh-Byeeeee!!

Footnote: Cerita pergi Cik Bambam pergi mana korang leh baca dekat www.cikbambam.info =)

Additional INFO: List blog yang join leh check di SINI..!!

Thursday, October 27

Senarai blog join GA ole-ole from Cambodia!

Sila check nama-nama blog korang ek.. kot-kot terlepas pandang ker! :P (Untuk lebih cepat mencari tekan Ctrl+F jek lar.. juling mata check satu-satu kang! hehehe)

  1. http://ayung-join-contest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  2. http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  3. http://belogmamatomel.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  4. http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  5. http://litelitecra2y.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  6. http://intannabilahzaini.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  7. http://aishamyra.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  8. http://ablogforgiveawaylovers.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  9. http://mamaqiscontest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  10. http://amgiveaway.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  11. http://honeymaduslife.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  12. http://kutukontest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  13. http://tulipkerdil.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  14. http://alongnidar.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  15. http://24-7nay.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  16. http://therainbowjourney.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  17. http://giftcikbunny.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  18. http://hyazz.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  19. http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  20. http://lovecontestverymuch.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  21. http://aq-suka-contest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  22. http://duniakebahagiaanku.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  23. http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  24. http://genkcorner.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  25. http://arefisyaaien.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  26. http://mizznana11.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  27. http://zaiikulim.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  28. http://karimahabdhamid.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  29. http://25april2011.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  30. http://susugebu.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  31. http://sha-na39.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  32. http://nanakimie.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  33. http://sahbanu-mulaan.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  34. http://alycia-dan-contest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  35. http://sitiasiah84.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  36. http://contestmeaw.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  37. http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  38. http://allboutgancontest.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  39. http://jaajahatga.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  40. http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  41. http://nabila-suka-contest.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  42. http://sweetylovillea109.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  43. http://darlingninie-cgl.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  44. http://fadazaz.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  45. http://cikamirahil.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  46. http://belogini-sayapunya.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  47. http://greennnpandacontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  48. http://zuraida-rahim.blogspot.com/2011/10/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  49. http://iebah.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  50. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  51. http://thegiveawaystuff.blogspot.com/2011/10/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  52. http://syu90contest.blogspot.com/2011/09/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  53. http://loveblogcontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  54. http://fiqrakendet.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  55. http://salwaismail.blogspot.com/2011/10/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  56. http://nursyikin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  57. http://izzieizzam.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  58. http://kekcokelat.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  59. http://goldenrosegacontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  60. http://tiefazatie.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  61. http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  62. http://chinky-winky.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  63. http://oyanazira.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  64. http://ytoka.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  65. http://l0vec0ntestgiveaway.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  66. http://fatinlovecontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  67. http://ahmedsyahmi.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  68. http://asyrafpunyer.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  69. http://melgoodies.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  70. http://diah83-contest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  71. http://hohoyaya.blogspot.com/2011/10/give-away-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  72. http://mama-sohayl.blogspot.com/2011/10/cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  73. http://alyafify.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  74. http://gengggkapak.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  75. http://fiezahkecik.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  76. http://afifahzengtus.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  77. http://sweetlittle-pumpkin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  78. http://contestdansuzlin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  79. http://dsunzsulaiman.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  80. http://syahmitembam.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  81. http://diyadaniablogspotcom.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  82. http://farhanahadzlan2.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  83. http://stylostylishmemoriesga.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole2.html
  84. http://pinkliciousme.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  85. http://icecreamello.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  86. http://mrsbullat.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  87. http://fazleyagogo.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  88. http://kpopfa93.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  89. http://deepylo00p.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  90. http://ciksufarida2.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  91. http://yanayassin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  92. http://sukadukacahayaqaseh.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html 
  93. http://ouhhmiera8.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  94. http://izad-mohd.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  95. http://norfaezah-zakaria.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  96. http://ijoincontest2-mra.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  97. http://duniacontest-azie.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  98. http://kisahkuorangbiasa.blogspot.com/2011/10/cik-bambamsaya-nak-ole-ole.html
  99. http://nidiafantasie.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  100. http://cpluckiest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  101. http://giler-contest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  102. http://neaflerida.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole_10.html  
  103. http://khai-contest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html 
  104. http://canteek-selalu.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  105. http://mommyaisy.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  106. http://therosputih.blogspot.com/2011/10/ole-ole-dari-cik-bambam.html
  107. http://contestcontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  108. http://alvas-87-contest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  109. http://amar-ga.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  110. http://iwishiwillwin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  111. http://nazayiena76blogspotcom.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  112. http://sayangsyeeda.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  113. http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  114. http://bodaktiutpunyastory.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  115. http://ieyka02.blogspot.com/2011/10/lagi-lagi-giveaway.html
  116. http://syimanakhadiah.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  117. http://nabielashahrin.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  118. http://iniidopaku.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  119. http://bicarahatidia.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  120. http://banjirbesarpunye.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  121. http://jomjoinctk.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole-2.html
  122. http://pinkummi.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  123. http://asyikin-ga.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  124. http://hotaruhikarie.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  125. http://lifeiswhatuwantittobe.blogspot.com/2011/10/cik-bambamsy-nk-ole-ol2-gajum-sume-join.html
  126. http://untukcontestaje.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  127. http://akusukercontest.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  128. http://sesucikasehsuchi.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  129. http://akulahe-rapasha.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  130. http://suegacontestld.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  131. http://mamaishazah.blogspot.com/2011/09/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  132. http://pinknlavender.blogspot.com/2011/10/ga-cik-bambam-saya-nak-ole-ole.html
  133. korang cari tak jumpa ker??tak join ler tuh!hua hua hua
Hehehhhe.. for the while ini peserta berdaftar dengan jayanya.. korang nak join jugak pon buleh!! GA end on 28 October 2011.. Kita tunggu hujung bulan je lar u olls ek.. alar.. cepat jek masa berlalu tuh.. Gambar hadiah akan diupload dari semasa ke semasa.. Untuk  keterangan lanjut.. leh lar rujuk www.cikbambam.info orait~! Chow~!

Wednesday, October 12

Contest Beauty in hijab

Nak join klik banner!
Muka rasa paling shomel pakai HIJAB..!! kekekekke

Auchhhh~!
Jom join ramai-ramai..!! ^^,

Contest from Precious Fitting blogspot

Nak join sila klik!
Why i love them?
Without humor life is SUCKS
Without courage life is HARD
Without love life is HOPELESS
Without friends like YOU..
LIFE IS IMPOSSIBLE

A friend is someone who know everything about you..
and still LOVES you..

Harap kekal persahabatan sehingga ke akhir hayat.. =)

TAG

Due date: End of October

Monday, October 10

GA - Jom "LIKE" Pic Qasih

NAK JOIN KLIK BANNER!
Saje tolong Mama Tomel.. meh lar tolong sekali.. kang sok lusa kita nak pancing undi lak.. ada orang nak tolong kita balik.. yer dakk??!! :P

Tag:

Tuesday, July 19

GA YUI dari Johor

GA | Happy Birthday Ayesha Ramlee

Nak join klik banner!

YaNa Yassin | Birthday Giveaway

Nak join klik banner!

Diari Comel Saya First Give Away

Nak join klik banner!
Mari la meng-join-kan diri..!! :P


RedMattopStyle 1st Giveaway

Nak join klik banner!

Giveaway Dari Korea @fasihah.com

Nak join klik banner!

Tupperware Giveaway @ casa bonda

Nak join klik banner!

stitchNknot 1st giveaway!

Nak join klik banner!