aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Thursday, March 3

GIVEAWAY 3 SPONSOR

Click banner 4 participation! :)

Banyak betol sponsor GA abg eQ kali nie.. auwwww~ hik hik hik.. Jom  terjah! :p Kena buat entry kreatif lagik... Perghhh..berat nak perah otak nie.. heee!


One

Two

Three!

Andai bisa ku lukis SEBUAH kenangan.. Cukup sekadar SATU kenangan yang bisa buat aku terkenang seumur hayat.. Tak kan mungkin diganti walau dicalit SERIBU kepahitan.. :) Biarpon sekadar bermain layang-layang di padang yang luas terbentang.. yang diconteng indah oleh pelukis handalan...

http://enjoylukis.blogspot.com
Biar dunia punya berbilion orang.. biar terhidang seribu kecantikan.. manakan sama kamu seorang.. duduk BERDUA di bangku lima.. menagih kasih pada yang sudi.. yang tak sudi pegi mencari pengganti.. hanya kita berdua tegak berdiri.. makan cupcakes bersuap sampai malu tak bertepi.. =)

http://mummy-who-bakes.blogspot.com
Tak ku niat menduakanmu.. apatah lagi memperTIGAkannya.. daku buat apa terdaya.. memikat hati juri yang banyak cerewetnya.. bukan cerewet membabi buta.. hanya memilih yang terbaik.. moga tak dituduh berat sebelah kemudian hari.. =) Wahai sponsor kek yang baik hati.. tak lupa juga pelukis berseni.. dan Abang eQ yang kacak berani.. pilih lar teman jadi buah hati yang pemenang pertama dalam GA ini..

http://www.eqbalzack.com
TIGA

DUA

SATU

tammat sudaaahhh!
Kak Siti Manis..jom join GA ini! :P


3 comments:

Siti Noraisyah said...

adehhh.. nak eken karang-mengarang ke ni?? huhuuu... tgu cuti sekolah ea... ^^

eqbalzack said...

hehe..terima kasih join GA abg eq bambam...

Cik Bambam said...

@kak siti
tunggu cuti skolah tuh..pastikan lom due date ek..hehehe

@abg eQ
teeheee~ u r most welcome! :P

@awangku johan
salam kenal jugak..nnt sy singgah! :P