aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Friday, March 25

Contest Seunik Namaku

NAK JOIN KLIK BANNER!


Nama samaran saya.. Cik Bambam.. tapi contest nie bukan nak nama samaran kannn..hehehe.. nama samaran dan nama betol comel jugak! ahaks~!

Nor Aida Adlina

Nor = Cahaya
Aida = Keberuntungan/ Kebijaksanaan
Adlina = Keadilan

tapi selalu tulis Aida Adlina jek.. =) Nama itu doa.. so nama HARUSLAH mempunyai maksud yang baik kan.. sebab setiap kali orang menyebut nama kita merupakan doa.. dan nama juga mempengaruhi perwatakan diri kita.. betol! Bukan nak kata saya BIJAK.. tapi boleh lar.. haha.. Bukan nak kata saya LUCKY tapi kekadang ade jugak luck menang GA.. tapi saya memang sukakan KEADILAN! saya tak suka orang yang tak adil.. Itu jek kot serba sedikit perihal namaku~

Mana rupa Cik Aida Adlina ek! dekat header pon dah leh tengok..kekekeke..tapi nak tepek jugak lar pic atas permintaan kann~! hahaha

Peace u olls~!
Tag:


1 comment:

Anonymous said...

salam..hai! thanks ek join contest zie ni! gud luck OK..