aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Thursday, March 31

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY

Nak join klik banner! =)



*Comel pulak banner giveaway nie kannn~!!*

heheheh..okeh2.. meh nak story satu citer kelakor.. CB rasa kelakar lar.. tak tau lar kalau korang ingat x kelakar kan.. hehehehe..

CB ada 12 orang anak buah.. dalam ramai-ramai tuh ada sorang anak buah CB yang hyperaktif.. Aqil nama dia.. memang nakal yang amat lar.. nakal-nakal dia.. dia panjang akal tau.. macam2 perangai dia buat.. kena balun ngan acik dia nie tak tau dah berapa kali..hahahah.. 2 perkara yang buat CB tak leh lupa sampai skang nie..

1. Dulu CB ada buat kek batik.. tak habis lagi makan.. ada separuh kek batik ada dalam bekas acuan tuh.. dia dengan bijak pandai kan.. nampak kek batik tuh.. dia boleh tuang susu stroberi yang ada dekat atas meja tuh.. dia tuang dalam acuan kek batikkkkkkk~!!! pastu bertempiaran lari takut kna balun ngan dennnn! huishhhhhhh.. memang urut dada lar time tuhhh.. CB menjerit satu umah menjerit nama dia.. AQILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL~!!

Kalau dapat dia nie! achik cincang2 kau aqil!!!
2. Dia nie otak geliga tau.. then satu hari.. dia borak-borak ngan CB..

"achik..achik.. achik nak dengar satu teka-teki tak.." ... apa dia??!! " Apa benda yang bawah cantik, atas buruk"

Terkial-kial daku mencari jawapan.. hahahahahha.. ape punya teka-teki lar budak nie bagi.. then mama dia cakap.. tanya Dina.. (Aqil's sister)..beza setahun jek dorang nie.. Aqil tuh umur 5 tahun.. Dina tuh 4 tahun... then Dina jawab...

"Gigi Abang Aqil lar.."

Nampak! kah kah kah!
Hahahahhahahah... dia suka buat muka cenggituh tau.. kiter orang suka membahan dia.. dah lar ganas.. tapi ganas2 dia.. cengeng yang amat! hahahahahah.. then ada satu citer lagi.. Mama dia balik kampung pantang kan adik-adik baru dia.. (dia dapat adek kembar tuhhh!).. dia duduk lar ngan Abi dia.. leh lak sidai baju sama-sama.. suddenly dia cakap kat Abi dia..

" Kesian kita kan Abi.. Kita takde mak..sidai baju sendiri"

hahahahhahah.. Abang CB call bagi tau omak den.. then omak den yang cito.. tergelak2 kita orang satu umah.. hahahahahahah.. alahai abang Aqil.. nakal-nakal kau nie pengubat jiwa lara betol..heheheheh.. kids nowadays~ =.=!

Okeh.. tuh ajek.. pssstttt.. kalau menang.. CB nak adiah nie! =)


Leh share ngan abang Aqil!!
Dia memang PAK LAWAKKKK!! ahhahahahha

Tag:

2 comments:

cujen said...

hye cik bambam...thanks join my giveaway & gud luck!

p/s: citer tu mmg lawak..heheheh

el-janna said...

huhuk wa h gud luck saye pon join jgkk