aper tuhhhhh??!!

klik klik!

Followers GA addict! :)

Bambam's Story

Tuesday, February 1

Hadiah Kawan Baik!

Nak join klik banner k..


Saper kawan baik Cik Bambam ek?
CB sebenarnya ade agak ramai jugak lar kawan baik..huhuhu..
So susah nak wat pilihan di sini..
Tapi nie den bagi namo salah sorang darinya..

NOOR HAYATI ESA
Anak Jati Johor

cantik bak model!hehehhe

kenal dari start intersesi..

kelas pon hampir kesemuanya SAMA!

Ko-K Seni Lakon pon sama! ingat tak kiter sama2 menebalkan muka di atas pentas?

Orang yang menenangkan CB time takut naik bot.. :P

Sampai jadi anak angkat mak CB sendiri..

Tak ada adiah yang lebih baik dari seorang SAHABAT..

3 sebab mengapa dia jadi kawan baik saya??!!

Persahabatan yang terjalin hampir 7 tahun banyak mengajar kami erti persahabatan. Walaupun saya bukan di antara sahabat yang terbaik yang dia pernah ada..tapi saya bangga mengatakan dia adalah salah seorang sahabat yang paling berharga yang saya punya.. :') Baik buruk saya dia terima dan baik buruk dia semua yang indah bagi saya.. Walaupon di saat kami ada bertelingkah tapi kuatnya persahabatan buat kami tetap terjalin kuat sehingga ke hari ini.. Cik Yatot!! Saya tak malu saya ada kawan yang memang tak betol macam kamu! :P and pernah satu hari saya terbaca entry blog kamu bahawa kamu berkecil hati cakap saya tak anggap kamu kawan baik saya..kalau DULU yelar kot..kah2..dulu kami selalu gaduh..tapi saper sangka..dari gadoh mulanya SAYANG ehhhh..mula lar faham isi hati masing-masing.. :) Skang awak jangan wisau.. macam yang orang lain selalu cakap..di mana ada AIDA di situ ada YATIE..

AWAK SAHABAT SAYA DUNIA DAN AKHIRAT :')

dan kami masih bersahabat sampai sekarang..

No comments: